Od 1. 1. 2023 dochází na základě změny zákona k automatickému zřízení datových schránek živnostníkům, spolkům, nadacím a některým fyzickým osobám.
Seminář je určen jak novým uživatelům, tak stávajícím, kterým rozhraní státního portálu https://www.mojedatovaschranka.cz nevyhovuje a uvažují o přehlednější službě.
Termín konání: 2. března 2023, 10.00 – 11.00 hod.
Místo: online v Teams (v počítači např. prohlížeč Microsoft Edge, v mobilu aplikace Teams) odkaz na seminář bude zaslán přihlášeným zájemcům
Lektor: Ondřej Tomášek, ATLAS software a.s.
Program semináře
- Základní problematika datových schránek – termíny, názvosloví.
- Legislativní změny od 1.1.2023.
- Výhled do budoucnosti, co nás bude čekat.
- Stávající problémy datové schránky.
- Řešení stávajících problémů Manažerem Datových schránek.
- Prostor pro dotazy.
Organizační pokyny
Cena: zdarma
Přihlášení: emailem na info@ohkvyskov.cz , nebo online https://ohkvyskov.cz/kontakt/prihlaska-na-akci-online/ nejpozději do 1. 3. 2023. Přijetí přihlášky nepotvrzujeme (přihlášení online generuje automatický potvrzující email). Následně zašleme odkaz pro přihlášení do Teams. Prosím připojte se 5 minut před seminářem. Kamera a mikrofon u PC není nutná.
Další informace můžete získat na tel. čísle OHK Vyškov: 517 348 324