IT vzdělávání členů OHK Vyškov

Projekt je financován ze zdrojů Evropské unie, Národní plán obnovy.
Název projektu: IT vzdělávání členů OHK Vyškov
Realizace 1. 1. 2024 – 30. 9. 2025
Reg. číslo projektu CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008597

Počítačové kurzy zdarma pro zaměstnance

OHK Vyškov z projektu hradí:

  • Náklady na lektora, pronájem počítačů, literaturu.
  • Refundaci mzdových nákladů účastníků – 272,13 Kč za hod. na účastníka (vyjma samotných OSVČ).

Členská firma:

  • Musí být MSP – tj. do 250 zaměstnanců. Hlásit se mohou i samostatné OSVČ.
  • Zvolí téma školení, zajistí účastníky v minimálním počtu 6 osob (maximum je 15 v jednom kurzu). Je možné školit více skupin osob.
  • V případě menšího počtu zaměstnanců využijte otevřený kurz pro více firem, který se bude konat na OHK Vyškov v předem oznámených termínech.
  • Využije vlastní učebnu, nebo školící prostory OHK Vyškov.
  • Použije vlastní notebooky účastníků, či vzdělávací organizace.
  • Podepíše smlouvu o zapojení do projektu s OHK Vyškov, žádost de-minimis, hlídá docházku, vykazuje mzdové náklady.

Obvyklé typy kurzů:

  • Excel – začátečníci, pokročilí, Powerpoint – efektivní prezentace, grafické programy, marketing a jiné dle domluvy.
  • Délka kurzu – minimálně v součtu 16 hod. Jsou možné variace typů až do 80 hod.
  • Denní délka – 8,5 hod. včetně půl hodiny na oběd a malými přestávkami.

Kontakt: OHK Vyškov, Jiří Pinkas, info@ohkvyskov.cz, tel.: 517 348 324

Nabídka kurzů – ve formě letáku ke stažení zde

MS Word 1: Efektivní práce s dokumenty 16 h.

Upevnění základů a praktické rady. Orientace v rozhraní a nastavení. Formátování textu, odstavců, stránek. Obrázky a tabulky. Efektivní práce s dokumenty.

MS Word 2: Cesta k suverenitě 16 h.

Cesta k suverenitě. Pokročilé formátování a styly. Obsah a rejstříky. Spolupráce a revize dokumentů. Integrace s dalšími aplikacemi Office. Využití cloudů.

Tabulkové výpočty I.: Excel pro začátečníky 16 h.

Orientace v prostředí. Práce s listy a buňkami. Základní výpočty a funkce. Grafy. Správa dat, seznamy, filtry, třídění.

Tabulkové výpočty II.: Excel pro efektivní administrativu 16 h.

Efektivita v kanceláři. Správa seznamů, evidence, plánování. Reporty. Šablony. Importy, exporty. Ekonomické, finanční a účetní funkce.

Čištění a zpracování dat: MS Excel a Power Query 8 h.

Import a čištění dat: odstranění duplicit, chyb, normalizace dat. Spojování zdrojů, automatizace práce. Analýza a vizualizace vyčištěných dat, pokročilé funkce.

Analýzy a práce s velkým množstvím dat v Excelu 8 h.

Ovládání kontingenčních tabulek a grafů. Import, třídění filtrování a čištění dat. Vizualizace dat, interpretace výsledků pro rozhodování.

Moderní prezentace v MS PowerPoint 8 h.

Profesionální a poutavé prezentace. Základy efektivní tvorby: struktura, design, vizuální prvky, šablony. Pokročilejší techniky formátování a animací, vložená multimédia. Praktické tipy pro prezentaci.

Cloud a online spolupráce v Microsoft 365 Sdílení dokumentů v organizaci 8 h.

Základy Microsoft 365, efektivní využívání cloudových služeb. Sdílení a spolupráce v reálném čase, oprávnění a verze dokumentů. Integrace mezi aplikacemi Office 365, zvyšování produktivity a spolupráce v týmu.

Outlook, Teams, ToDo, Planner: Spolupráce, plánování, komunikace a organizace práce. 16 h.

Efektivní organizace práce: správa e-mailů, kalendáře, úkolů a kontaktů. Nástroje pro týmovou spolupráci: chat, virtuální schůzky a sdílení souborů. Prioritizace úkolů, plánování projektů a sledování postupu.

Umělá inteligence (AI): Výkonný pomocník ve firmě 8 h.

Úvod do současného AI, přehled dostupných nástrojů. Praktické příklady využití AI: vyhledávání a analýza dat pomocí AI, optimalizace procesů, AI v marketingu, chatboty pro zákaznický servis.

Webový obsah a marketing od A do Z: Webové technologie a marketing webového obsahu ve firemní praxi 16 h

Úvod do webových technologií, základní pojmy. Správa obsahu pro firmy. CMS systémy. Bezpečnost obsahu na webu. Digitální marketing, SEO. Sociální média a online reklama.

Tvorba a správa webových stránek: Prezentace a správa firemního obsahu na webu, základy tvorby webových stránek. Podle požadavků až 80 h.

Úvod do webových technologií a nástrojů pro prezentaci obsahu. Základy a užití HTML, CSS, JavaScript a práce s uloženými daty v databázi. Bezpečnost webů. SEO, analýzy, monitoring a průběžná optimalizace výkonu a dosahu.

Grafická prezentace firmy: Všestranný nástroj Canva 8 h.

Představení vlastností Canva. Úvod do grafického designu. Tvorba vizitky, loga, postů na sociální média, prezentací a reportů. Šablony a sdílení designů.

Komentáře jsou vypnuty.