Projekt je financován ze zdrojů Evropské unie, Národní plán obnovy.
Název projektu: IT vzdělávání členů OHK Vyškov
Realizace 1. 1. 2024 – 30. 9. 2025
Reg. číslo projektu CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008597
Počítačové kurzy zdarma pro zaměstnance
OHK Vyškov z projektu hradí:
- Náklady na lektora, pronájem počítačů, literaturu.
- Refundaci mzdových nákladů účastníků – 272,13 Kč za hod. na účastníka (vyjma samotných OSVČ).
Členská firma:
- Musí být MSP – tj. do 250 zaměstnanců. Hlásit se mohou i samostatné OSVČ.
- Zvolí téma školení, zajistí účastníky v minimálním počtu 6 osob (maximum je 15 v jednom kurzu). Je možné školit více skupin osob.
- V případě menšího počtu zaměstnanců využijte otevřený kurz pro více firem, který se bude konat na OHK Vyškov v předem oznámených termínech.
- Využije vlastní učebnu, nebo školící prostory OHK Vyškov.
- Použije vlastní notebooky účastníků, či vzdělávací organizace.
- Podepíše smlouvu o zapojení do projektu s OHK Vyškov, žádost de-minimis, hlídá docházku, vykazuje mzdové náklady.
Obvyklé typy kurzů:
- Excel – začátečníci, pokročilí, Powerpoint – efektivní prezentace, grafické programy, marketing a jiné dle domluvy.
- Délka kurzu – minimálně v součtu 16 hod. Jsou možné variace typů až do 80 hod.
- Denní délka – 8,5 hod. včetně půl hodiny na oběd a malými přestávkami.
Kontakt: OHK Vyškov, Jiří Pinkas, info@ohkvyskov.cz, tel.: 517 348 324
Nabídka kurzů – ve formě letáku ke stažení zde
MS Word 1: Efektivní práce s dokumenty 16 h.
Upevnění základů a praktické rady. Orientace v rozhraní a nastavení. Formátování textu, odstavců, stránek. Obrázky a tabulky. Efektivní práce s dokumenty.
MS Word 2: Cesta k suverenitě 16 h.
Cesta k suverenitě. Pokročilé formátování a styly. Obsah a rejstříky. Spolupráce a revize dokumentů. Integrace s dalšími aplikacemi Office. Využití cloudů.
Tabulkové výpočty I.: Excel pro začátečníky 16 h.
Orientace v prostředí. Práce s listy a buňkami. Základní výpočty a funkce. Grafy. Správa dat, seznamy, filtry, třídění.
Tabulkové výpočty II.: Excel pro efektivní administrativu 16 h.
Efektivita v kanceláři. Správa seznamů, evidence, plánování. Reporty. Šablony. Importy, exporty. Ekonomické, finanční a účetní funkce.
Čištění a zpracování dat: MS Excel a Power Query 8 h.
Import a čištění dat: odstranění duplicit, chyb, normalizace dat. Spojování zdrojů, automatizace práce. Analýza a vizualizace vyčištěných dat, pokročilé funkce.
Analýzy a práce s velkým množstvím dat v Excelu 8 h.
Ovládání kontingenčních tabulek a grafů. Import, třídění filtrování a čištění dat. Vizualizace dat, interpretace výsledků pro rozhodování.
Moderní prezentace v MS PowerPoint 8 h.
Profesionální a poutavé prezentace. Základy efektivní tvorby: struktura, design, vizuální prvky, šablony. Pokročilejší techniky formátování a animací, vložená multimédia. Praktické tipy pro prezentaci.
Cloud a online spolupráce v Microsoft 365 Sdílení dokumentů v organizaci 8 h.
Základy Microsoft 365, efektivní využívání cloudových služeb. Sdílení a spolupráce v reálném čase, oprávnění a verze dokumentů. Integrace mezi aplikacemi Office 365, zvyšování produktivity a spolupráce v týmu.
Outlook, Teams, ToDo, Planner: Spolupráce, plánování, komunikace a organizace práce. 16 h.
Efektivní organizace práce: správa e-mailů, kalendáře, úkolů a kontaktů. Nástroje pro týmovou spolupráci: chat, virtuální schůzky a sdílení souborů. Prioritizace úkolů, plánování projektů a sledování postupu.
Umělá inteligence (AI): Výkonný pomocník ve firmě 8 h.
Úvod do současného AI, přehled dostupných nástrojů. Praktické příklady využití AI: vyhledávání a analýza dat pomocí AI, optimalizace procesů, AI v marketingu, chatboty pro zákaznický servis.
Webový obsah a marketing od A do Z: Webové technologie a marketing webového obsahu ve firemní praxi 16 h
Úvod do webových technologií, základní pojmy. Správa obsahu pro firmy. CMS systémy. Bezpečnost obsahu na webu. Digitální marketing, SEO. Sociální média a online reklama.
Tvorba a správa webových stránek: Prezentace a správa firemního obsahu na webu, základy tvorby webových stránek. Podle požadavků až 80 h.
Úvod do webových technologií a nástrojů pro prezentaci obsahu. Základy a užití HTML, CSS, JavaScript a práce s uloženými daty v databázi. Bezpečnost webů. SEO, analýzy, monitoring a průběžná optimalizace výkonu a dosahu.
Grafická prezentace firmy: Všestranný nástroj Canva 8 h.
Představení vlastností Canva. Úvod do grafického designu. Tvorba vizitky, loga, postů na sociální média, prezentací a reportů. Šablony a sdílení designů.